Η ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑ ΤΟΥ ΦΟΙΤΗΤΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ:

2013-06-04 17:34
 
Πήγα στο πανεπιστήμιο να πάρω ένα βιβλίο από τους φοιτητές για να το βγάλω φωτοτυπία για τις επερχόμενες εξετάσεις του Πολιτικού Τμήματος Νομικής , καθότι τρομάρα μου τυγχάνω φοιτητής, αλλά δεν βρήκα κάποιον-α που να το έχει, μου πρότειναν ώς λύση να πάω και να το ζητήσω έχοντας μαζί μου το τρίπτυχο από την βιβλιοθήκη της νομικής σχολής που βρισκεται Ιπποκράτους 23, άντε λέω ας πάω εκεί, γνώστα άλλωστε τα λημέρια από την θητεία μου ως φοιτητής της Νομικής, αλλά δεν το είχαν το συγκεκριμένο. Εν συνεχεία, μου συνέστησαν να πάω στο αναγνωστήριο Ιπποκράτους 15 να το πάρω από εκεί, το βρήκα αλλά ήταν ξεσκισμένο. Κατόπιν τούτου πήγα στην οδό Αιόλου στην γραμματεία του πανεπιστημίου να κάνω μια αίτηση ότι είμαι φοιτητής και ότι έχω εισαχθεί με κατατακτήριες (λές και δεν το ξέρουν, αφού διαθέτω τρίπτυχο) και να μου δώσουν μια βεβαίωση με την οποία να πάω στην βιβλιοθήκη του Πανεπιστημίου, τέρμα Αιόλου και να δανειστώ το βιβλίο για ένα μήνα). Πήγα λοιπόν στην γραμματεία και μου είπαν ότι λείπει η κυρία που βγάζει τις βεβαιώσεις και επίσης έχει χαλάσει ο υπολογιστής), να περάσεις λέει μια άλλη μέρα και να κάνεις μια αίτηση για να έχεις και ηλεκτρονική κάρτα φοιτητή, ( λές και το τρίπτυχο δεν αρκεί) , καθώς οι φοιτητές που εισάγονται με κατατακτήριες εξετάσεις δεν δικαιούνται συγγράμματα και προκειμένου να τα δανειστούν πέρα από την βεβαίωση μπορούν και με την έκδοση ηλεκτρονικής κάρτας. Εν συνεχεία πήγα στην βιβλιοθήκη χωρίς να έχω πάρει την βεβαίωση και τους ζήτησα να μου δώσουν το βιβλίο για πέντε λεπτά να το βγάλω φωτοτυπία και να τους το επιστρέψω, αφήνοντας την ταυτότητα μου και το τρίπτυχο. Η υπάλληλος που ήταν εκεί μου λέει, α δεν γίνεται πρέπει να μου φέρεις βεβαίωση, της εξήγησα ότι πήγα να την πάρω και η κυρία στην γραμματεία του πανεπιστημίου απουσίαζε και επίσης είχε χαλάσει ο υπολογιστής. Α δεν γίνεται εδώ έχουμε νόμος. Να γαμήσω και σένα και τους νόμους παλιόκοτα που με ταλαιπωρείτε από το πρωί όλοι σας με ένα κωλοβιβλίο, νούμερα που δεν μπορείτε να μοιράσετε δυο μπάλες άχυρο, είπα και άλλα και ξεθύμανα και τελικά πλήρωσα 35 ευρώ και το αγόρασα από τον Σάκκουλα.